Produse in cos: [0]
Cosul este gol!


Terapii cu miere şi scorţişoară
Boli de inima. Intinde pe paine miere si presara putina pudra de scortisoara, in locul gemului. Este recomandat consumul zilnic, la micul dejun. Datorita faptului ca aceasta combinatie imbunatateste circulatia sanguina si intareste ritmul cardiac, persoanele cu probleme cardiovasculare au posibilitatea sa previna eventualele probleme apeland cu incredere la aceasta combinatie.

Polenul
În urma ultimelor cercetări s-a descoperit că polenul crud este un panaceu universal esential pentru sanatate.

Păstura
Păstura pură este una dintre cele mai importante surse de seleniu, un mineral esenţial pentru sănătatea organismului, cu acţiune puternic antioxidantă. Specialiştii apreciază că antioxidanţii precum seleniul neutralizează radicalii liberi şi au puterea să reducă şi să prevină efectele lor negative.

Vitaminizare Cu Produse Apicole
Avantajul produselor apicole este acela că, în timp ce vindecă ele şi hrănesc, energizează, vitaminizează şi întăresc sistemul imunitar.

magazin naturist / seminte - boabe / quinoa alba 500g

Quinoa Alba 500g

Quinoa Alba 500g



28.00 Lei  
*cu TVA inclus

COD PRODUS: 5001


Detalii produs

Quinoa Alba
Este o planta care face parte din familia cerealelor.  Boabele de quinoa se prezinta sub forma unor sfere mici, turtite, si a reprezentat un aliment de baza al incasilor.
Informatii Nutritionale
Continutul de proteine al acestui superaliment, îl depaseste pe cel al multor tipuri de carne, având avantajul ca nu produce colesterol sau o rigidizare a arterelor. În plus, reduce cantitatea de grasimi din sânge si previne formarea placior de aterom, reducând riscul de atac de cord. În afara de proteine, quinoa mai contine amidon, zaharuri, ulei, cuc continut ridicat în acid linoleic esential, fibre, minerale si vitamine. Boabele de quinoa contin vitaminele A, C, D, E, K, si în plus vitaminele din grupul B.  Reprezinta o buna sursa de fier, calciu, crom, cupru, fluor, magneziu, potasiu, iod, zinc si seleniu. Datorita acestor componente, quinoa stimuleaza activitatea sistemului imunitar al organismului.
Quinoa contine mai mult calciu decât laptele, ajutând la întarirea scheletului si a cartilajelor. Reprezinta un factor de protectie împotriva artritei, degradarii oaselor, slabei absorbtii a calciului.
Quinoa este gustoasa si usor de digerat. Se prepara într-un mod asemanator orezului, dar timpul de preparare se reduce aproape la jumatate. Prin preparare boabele de quinoa cresc în volum de aproape patru ori.

Retete
Salata de Quinoa
Ingrediente : doua-trei cani de apa; o cana de quinoa; legume proaspete, taiate cubulete, castraveti, rosii, ceapa (verde preferabil), telina, ardei gras, ardei capia sau gogosari, conopida; o legatura de patrunjel proaspat; suc de lamâie proaspat; ulei de masline presat la rece, sare neiodata sau sare de hymalaia.
Mod de preparare : Când fierbe apa, se adauga quinoa, si se lasa la foc mic 15-20 minute, amestecând din când în când. Se opreste focul si se mai lasa sa stea în vasul acoperit înca 5 minute, dupa care se strecoara, si se lasa sa se racoreasca. Dupa ce s-a racit, se adauga restul ingredientelor si se amesteca usor.

Russell Hobbs