Produse in cos: [0]
Cosul este gol!


Terapii cu miere şi scorţişoară
Boli de inima. Intinde pe paine miere si presara putina pudra de scortisoara, in locul gemului. Este recomandat consumul zilnic, la micul dejun. Datorita faptului ca aceasta combinatie imbunatateste circulatia sanguina si intareste ritmul cardiac, persoanele cu probleme cardiovasculare au posibilitatea sa previna eventualele probleme apeland cu incredere la aceasta combinatie.

Polenul
În urma ultimelor cercetări s-a descoperit că polenul crud este un panaceu universal esential pentru sanatate.

Păstura
Păstura pură este una dintre cele mai importante surse de seleniu, un mineral esenţial pentru sănătatea organismului, cu acţiune puternic antioxidantă. Specialiştii apreciază că antioxidanţii precum seleniul neutralizează radicalii liberi şi au puterea să reducă şi să prevină efectele lor negative.

Vitaminizare Cu Produse Apicole
Avantajul produselor apicole este acela că, în timp ce vindecă ele şi hrănesc, energizează, vitaminizează şi întăresc sistemul imunitar.


Chia 500g

Chia 500g



26.00 Lei  
*cu TVA inclus

COD PRODUS: 5000


Detalii produs

Semintele de chia, reprezinta un superaliment, cu un continut complex, bogat în minerale, acizi omega 3, antioxidanti si proteine complexe. Aceste seminte minunate fac parte din familia salviei si sunt considerate cele mai complexe surse de energie si putere. Se prezinta in doua culori, bej si negre, ambele fiind la fel de valoroase din punct de vedere nutritional.

Informatii Nutritionale

Contin de cinci ori mai mult calciu decât laptele; de trei ori mai mult fier decât spanacul; de trei ori mai multa fibra decât ovazul; de trei ori mai multi antioxidanti decât afinele; de doua ori mai mult potasiu decât bananele; contin mai mult omega 3 si 6 decât semintele de in, în plus nu râncezesc; reprezinta o sursa complexa de proteine, având toti aminoacizii esentiali, într-o forma usor de digerat; sunt o sursa excelenta de energie; ajuta organismul sa elimine kilogramele în plus; ajuta corpul sa îsi sustina muschii în timpul exercitiilor fizice, în timpul sarcinii si dupa nastere. Au un gust neutru, sunt usor de digerat, reprezentând o sursa compacta de nutrienti pentru copii de orice vârsta.
Semintele de chia pot fi adaugate în salate, supe, cereale, în cerealele pe care le consumati dimineata cu lapte, sau pot fi consumate cu iaurt.

Retete
Budinca din Seminte de Chia
Ingrediente : trei-patru lingurite de chia; apa plata; lapte de migdale; o banana; fructe deshidratate; nuci, nuci pecan; nuci braziliene; migdale (zece); scortisoara.
Mod de preparare : semintele de chia se pun intr-un pahar de apa plata, migdalele se lasa la înmuiat într-un vas cu apa, peste noapte. Dimineata se amesteca la blender laptele de migdale (sau alt lapte vegetal) banana si o parte din migdalele înmuiate. Se adauga semintele de chia, si se amesteca bine cu o lingurita, pâna ce acestea sunt amestecate omogen în budinca.  Se pun în vasul pentru servit, se orneaza cu fructe uscate si nuci, si se presara scortisoara.

Icre din Seminte de Chia
Ingrediente : 75 g de seminte de chia; 100 ml apa plata; sare; zeama de la o jumatate de lamâie; o ceapa mica tocata; 75 ml de ulei.
Mod de preparare : Se adauga semintele de chia în cei 100 ml de apa, peste care se presara zeama de lamâie si sarea. Se amesteca, timp de trei minute, obtinându-se o pasta gelatinoasa. Se adauga uleiul si ceapa si se amesteca pâna ce compozitia devine omogena.

Smoothie cu Catina, Ghimbir si Seminte de Chia
Ingrediente : doua pahare de apa plata; o jumatate de cana de catina proaspata sau 15 ml de sirop de catina cu miere; patru felii de ghimbir; doua lingurite de seminte de chia; putina sare.
Se amesteca aceste ingrediente în blender si se consuma ca atare.
 
Russell Hobbs
Russell Hobbs